Mendapatkan Dollar Melalui WordLink

WordLinx - Get Paid To Click

Bagaimanakah caranya untuk Sign Up WordLinx?

Caranya ialah klik banner di atas. Anda akan dibawa ke laman utama Website ini. Di sana anda akan melihat satu butang yang tertulis Create Account pada bahagian atas sebelah kanan. Setelah anda klik, satu laman baru akan keluar dan anda perlu mengisinya dengan First Name, Last Name, E-Mail Address, New Username, dan New Password. Klik pada butang Join WordLinx. Klik sekali sahaja. Kemudian anda akan dihantar E-Mail yang mempunyai Verification link yang perlu anda sahkan.

Bagaimanakah caranya untuk melihat iklan di WordLinx?

Klik pada butang Login di bahagian atas sebelah kiri laman. Masukkan Username, Password, dan juga Captcha Code. Seterusnya, klik pada butang Login. Setelah anda memasuki laman ini, pastikan Username anda betul, dan juga jumlah pendapatan yang telah anda kumpul. Klik pada butang yang tertulis Browse Add. Jika iklan masih belum keluar, anda akan disuruh untuk Update Profile pada bahagian Tarikh Lahir dan Gender.

Apabila iklan telah keluar, klik pada petak iklan kemudian pada bulatan kuning yang muncul. New window ataupun new tab akan keluar dan timer mula disetkan sehingga iklan tersebut telah disahkan. Timer terletak pada bahagian atas sebelah kiri. Seterusnya klik Remove Frame. Apabila selesai, barulah anda boleh mengulangi langkah2 ini untuk iklan yang seterusnya.

Bagaimanakah cara lain untuk menambah pendapatan dengan WordLinx?

Cara yang kedua terletak pada Circle di atas himpunan iklan. Setiap Circle ini mewakili US Dollar. Pada setiap Dollar yang anda perolehi, syiling2 akan muncul. Apabila semua Cirlce bertukar kepada syiling, anda akan memperolehi $10.

Bagaimanakah caranya untuk mendapatkan keuntungan Maximum di WordLinx?

Anda sedang berada pada tahap benar2 serius ingin buat duit dengan WordLinx. Seperti penyedia PTC sebelum ini, anda diberikan peluang untuk menggandakan lagi pendapatan dengan Upgrade Account. Terdapat 3 tahap Account iaitu Verified, Vplus, dan Pro. Anda juga berpeluang untuk mendapatkan Referral sehingga 10 level!



Jangan lupa comment & like, yaaa...(^^,)v

Share:

2 comments

  1. wah jadi tertarik nih ane untuk buat akun di word lnx

    ReplyDelete
  2. Silahkan dicoba gan,iseng" berhadiah ^^

    ReplyDelete